Sur och otroligt trött

Vaknade vid 10 idag och skyndade mig upp för att jag skulle rida :D
Men hepp det fick jag inte -.-
Snacka om att jag blev sur!
Så gick och la mig och sov igen, så har sovit till 14:00
och då gick jag ut och gav hästarna mat.
Efter att ha gett dem mat och gosat med Rullan och Bella så blev jag på
bättre humör :)

Igår så tog jag in båda hästarna samtidigt själv :D
Tog Bella bredvid mig och Rullan gick bakom Bella , så när vi kom
in i stallet släppte jag bara Bella så gick hon in i sin box själv (A)
Min duktiga fia, började dessutom lära henne spansk skritt,
tryckte uppe på benet (där jag kommer åt med foten när jag rider) och
lyfte upp benet med andra handen.
Ska fotsätta så tills jag slipper lyfta benet själv (alltså att hon lyfter själv när jag trycker
lite lätt uppe på benet med handen/foten)
Ser fram emot när man börjar ser resultat :D

Idag blir det att bara ta det lugnt, möjligen titta på film eller något.
Funderar på att övertala Malin att vi ska städa ^^
Men det kommer nog inte gå så bra xD


Pussen<3


Kommentarer
Sofia

kan du inte lägga upp en film på när du gör spansk skritt ? :D

2011-02-09 @ 17:29:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0