Svar till Sofia:

Fick en fråga utav en tjej som heter Sofia som undrade: Kan du inte lägga
upp en film på när du gör spansk skritt ? :D

Och här är mitt svar:
Jag har precis börjat lära henne det, det är i så fall om ni/du
skulle vilja se steg för steg så att ni/du kan lära er och själva
kunna göra på samma sätt.
Om det är när jag rider som ni vill se när jag gör spansk skritt
kan jag lova att det kommer komma upp filmer längre fram i tiden
när hon kan det.
Därför är min fråga till er/dig : Vill ni se steg för steg eller vänta till
slut resultatet?

Pussen<3


Kommentarer
linnea

okej, på söndag ska jag kanske göra något med familjen. Hurså? :)

2011-02-09 @ 18:17:38
URL: http://neeafalk.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg

så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

2011-02-09 @ 19:17:00
URL: http://vadfanskajagheta.se
Sofia

gärnaa steg för steg :D

2011-02-10 @ 19:54:06
Sofia

gärna både & (a)

2011-02-15 @ 00:04:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0