You're like an angel

Idag har varit en toppen dag :)
Är så stolt över min älskade häst Bella<3
Red tillsamans med två kompisar (Frida och Johanna)
på vägen.
Bella skulle ju egentligen vara rädd för typ allt
så till och med Frida frågade om det inte var Bella
som var rädd för allt för hon märkte inget.
Hon reagerade på två bilar med släp som kom direkt
efter varandra, eller...
först kom två bilar sedan dem två med släp och sedan tre bilar direkt
efter.
Hon reagerade bara för släpen så det var en framgång :)
Hon reagerade inte på bilar, en bild med hästtransport, hundar,
människor som gick på vägen, skrikande och bråkande barn
eller för andra hästar som vi mötte.
Min älskade pussgurka :D <3
Blev bara skritt men ska rida mer i veckan så då får det bli lite trav iallafall.
Nu ska jag ut och ta in hästarna så bloggar när jag kommer in (Y)
Pussen<3


Kommentarer
Prepa

Your website is extremely interesting

2011-11-06 @ 11:56:59
URL: http://prepa.blognd.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0