Att göra idag

Idag blir en "jobba" dag ;)
Ska fixa mitt rum , städa och möblera om.
Jag och Malin ska flytta ihop våra rum (Y)
Och göra ett utav dem till ett sovrum och det andra till klädkammare.
Får se om det blir mitt stora rum eller Malins lilla rum som
blir klädkammare...
Vi kan inte riktigt bestämma oss.
Det bästa med att ha det lilla rummet är ju att då kan man ha sådan
ingångs garderob (A)
Sedan ska jag ju plugga Spanska, Matte, Svenska och Engelska -.-
Blev inte att åka på kalas hos Julia som fyller år idag :(
Kunde inte låna någon bil och om det nu inte va illa nog med våran bil
så fick vi punktering igår , toppen ;)
Kommer med före och efterbilder på rummen när dem är klara :D
Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0