Aujourd'hui

Är hemma från skolan idag med , och jävlar vad ont imagen jag har :o
Och något som är riktigt konstigt är att jag vaknar 1-2 gånger per natt nu
sedan 3 nätter tillbaka och fryser Bara om magen (?!) Helt cp :o
Jag vill verkligen åka till Julia :(
Skulle vara så roligt! :) <3
Menmen...
Kommer iallafall bli så jäkla underbart att åka med
Julia, hennes familj och mormor och morfar till Skåne vecka 26 :D
Iiiiih Längtar redan!! ;D

Och nu ska jag sätta mig göra en ritning över hur vi skulle kunna bygga ut
stallet :D hihi , hade ju absolut inte klagat om jag bara tittade ut och
upptäckte att stallet var Mycket större (A)
Idag ska jag starta med det där "varje dag" sak , eller vad man nu
ska kalla det ;p
Btw så tycker jag att snön och isen ska försvinna nu så jag kan ut och ta kort
och framför allt ut och RIDA ! Åh , vill bara galoppera på en stor grön äng ,
det hade ju inte skadat (Y)
Men på måndag kommer Anders för att sko och värka Bella :D
Får se om hon får ha skor på både fram och bak eller vad han tycker...
Och får se hur det går med Bella :o
Första gången vi är med när hon skos om , så ....
Äh det kommer gå kanon :D
Har lärt Bella nu att när man kommer och ställer sig bredvid och säger lyft eller i värsta
fall petar på benet så ska hon lyfta , Och det gör hon , hon är så duktig min ängel :D <3
Och ber om ursäkt , glömde skriva Skönhetstipset igår (A)
ihihi , så det kommer två stycken idag istället :D
Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0