Buenos días!

Mamma väckte mig runt 7 och bestämde
med en snabb titt i min hals att det absolut inte
skulle bli någon skola för min del idag.
Min hals var helt röd med massa vita prickar i :(
Och det gör ont att svälja och prata.
Hade fixat ett tidsinställt inlägg som skulle komma klockan
11:00 och det skulle handla om det andra skönhetstipset.
Så det kommer idag klockan 11:00 fast med lite ändringar ;)
Jag har tagit ut hästarna och listade ut varför Bella
biter i luften när man håller på med henne.
Hon vill ha uppmärksamhet , efter att jag sagt till henne minst 3
gånger så höjde jag handen och gick till hennes ansikte
då la hon öronen framåt och tittade på mig med hennes Bus blick.
Efter det slutade bitandet.
Så kort sagt , det är en liten busig diva jag har i stallet ;D
Nu ska jag titta runt på lite olika bloggar, titta på lite kläder, och
när Ida kommer ner (alla är hemma och sjuka förutom Malin och Pappa)
Så ska jag få henne att titta på Grey's anatomy season 3 med mig (A)
Pussen<3 Hörs snart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0