En god nyhet

Hejhej :)
Nu har kusinerna åkt och kommit hem också.
Va riktigt roligt att träffa Hedvig.
Däremot var det synd att det regnade så att vi inte ens kunde rida
eller ta kort...
Menmen
Imorgon skall jag sova länge , sedan vid 1 åka till min älskade bästa
vän Amanda och planera hennes fest som hon ska ha.
Men också prata och bara ha det mys sista lediga dagen.
Men här kommer den toppen bra , helt underbara nyheten,
som gör att jag faktiskt nästan längtar till skolan (Y)
Jag har fått byta klass till 9b , den bästa klassen med dem bästa i.
Ska bli så skönt att veta att man för en gångs skull är välkommen
till skolan.
Nä nu ska jag titta på någon film och sedan sova :D
Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0