En konstig kille och en underbar kille

Varför är det så att alla killar vill ha en bild på än ?
Började prata en kille med mig på msn nu och har pratat
i en sekund så frågar han om jag kan skicka en bild :o
Varför skulle jag skicka en bild på mig själv till någon
jag inte känner, som jag inte ens har pratat med på msn
iallafall någon månad.
Är dem så desperata att dem nöjer sig med vem som helst bara
dem ser någorlunda ut ? :o
Patetiskt är det rätta ordet.
Kärlek ska inte handla om utsidan, det är insidan som ska vara vacker
och underbar.
Hur ska man kunna se insidan om man bara bryr sig om utsidan
och bara pratar på msn ?
Vissa killar är idioter -.-
Sen känner jag ju en underbar kille , eller först var han en idiot
han också men nu börjar han bli helt okej (A)
Sitter och smsar med mig även om han är på föreläsning, när han fixar med
bilen m.m
Då blir man glad :)
Och han ber om ursäkt när han inte hunnit smsa under dagen (Y)
Längtar till sommaren ännu mer nu :D
Lost in a fairy tale and now I can not find out

Pussen<3


Kommentarer
neea<3

men gud håller med dig om det med den dåliga killen.

hur gammal är han bra killen ? :) <3

2011-01-31 @ 18:59:35
URL: http://neeafalk.blogg.se/
Din syster som inte heter Ida:) <3

naaw!<3

tycker du om honom lixom mer än kompis ?

lite?

;) <3<3



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0