Färga håret ?

Sitter här och har på musik på högsta volym :)
Låtarna som hörs oftast är ju :
  1. David Guetta (Feat. Rihanna– Who's That Chick ?
  2. Far East Movement – Like A G6
  3. Kelly Clarkson – Breakaway
  4. Maria Mena – Just Hold Me
  5. P!nk – Raise Your Glass
  6. Rihanna – S&M
  7. Petter – Längesen
  8. Tove Styrke – White Light Moment
  9. Tinie Tempah (feat. Eric Turner) – Written In The Stars)
Iallafall så funderar jag starkt på att slinga håret...
Men vet inte om jag ska ta och strunta i det och sluta slita så på håret,
eller göra det ?
MEN frågan är , om jag gör slingor ska jag göra blonda eller svarta slingor ?
Inte meningen att det skall synas sjukt mycket utan bara gör så att håret får mer liv ;P
Och inte bara så här tråkigt brunt :
Som jag haft ett tag nu ...
Japp får se helt enkelt ;P
På söndag blir det att åka till älskade och underbara kusin Julia eftersom
hon fyller år och ska ha kalas! :D <3
Nu ska jag ta in hästarna och sedan sova .
Pussen<3


Kommentarer
Sara Hansson

ditt hår är ju redan fint :))))) <3

2011-01-11 @ 21:58:01
Emma

Nja, börjar tröttna på bara vanligt brunt ;) Tack :) <3

2011-01-11 @ 22:56:23
URL: http://emmapaalmgren.blogg.se/
neea<3

sv. ja typ:) haha visste inte att du hade blogg, den verkar bra ska verkligen börja läsa den :D<3

2011-01-12 @ 14:29:00
URL: http://neeafalk.blogg.se/
neea<3

sv. a det är ju bra att använda det om hon vill kallna ner den gula/orangea färgen i håret så klart hon ska fast hon ska inte använda det som vanligt schampo eller man kan ju göra det men det blir inte lika bra låt det sitta i i typ 20 minuter så hjälper det jätte mycket !



har du header på g eller?

för det blir ju mycket roligare att läsa en blogg med fin header & bogdesign (L)

2011-01-12 @ 18:02:23
URL: http://neeafalk.blogg.se/
neea<3

och jo jag tycker att du ska göra mörkblonda slingor i håret eller svarta men inte ljusblonda :)<3

2011-01-12 @ 18:03:30
URL: http://neeafalk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0