Fika med Sara

Nu har jag varit ute och tagit ut hästarna, mamma skulle följt med
ut men jag ville gå ut själv så mamma stannade inne.
Är så mycket skönare att gå ut själv på morgonen, på kvällen
vill jag ha någon med mig, men lugnet på morgonen och att bara mosa
med hästarna är något man vill vara ensam om.
Ska snart ta och ät något till frukost blir väll bara en varm macka eller något.
Sedan ska jag platta håret och sminka mig.
För runt 13:00 någon gång åker jag in till Göteborg för att ta en fika med
Sara , ska bli mysigt att bara sitta där och prata :) <3
Snart (klockan 11:00) kommer nästa skönhetstips.
Pussen<3
Btw jag har ändå ganska många besökare per dag men typ inga
kommentarer så nu tycker jag att ni ska rekommendera min blogg till
"alla" ni känner och sedan kommentera något, räcker med ett Hej men
hade varit roligt att höra lite tips om vad som skulle kunna göra bloggen
ännu bättre :D <3
Fick bli en titt bild på mitt öga , hoppas det inte gör något ;o :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0