För din skull Lena

Får väll skynda mig att blogga så Lena blir nöjd :)
Nä ville faktiskt blogga oxå så det är lugnt :P
Dagen var absolut helt okej, va uppe hos tandläkaren runt 1
och fyllde igen två hål (nej inte mitt fel att det va hål, mina tänder är CP! )
Hade badminton på idrotten :D
Körde först mot Jenny och alla andra med sedan körde jag och Mikael,
och ja , jag kanske förlorade Men det va för all vind , det Lovar jag (A)
När Pappa kommer hem ska jag börja laga mat , blir pannkakor för min del
och dem andra får fixa något själv (äter inte kött och mamma har inte handlat än)
Sedan blir det Plugg, å underbara plugg. Sluta förfölja mig !
Ska titta runt lite för att hitta något roligt att blogga om , så hörs sedan :)
Pussen<3


Kommentarer
lena

Åh, tack så mycket !_D

Älskar dig frugan !:)<33333333333333333

2011-01-24 @ 17:12:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0