Förlåt...

Sorry att jag inte bloggade igår :(
Får blogga desto mer idag helt enkelt :p
Ja... skolan igår va speciell xD
Eftersom mamma kör oss till skolan på tisdagar så
märkte ju inte vi något fören det var för sent -.-
Det gick INGA bussar till skolan för att det var så halt ,
Så ja , först var vi 12 stycken i hela högstadiet. Och bara 3 stycken
i min klass.
Och som tur va kom Erika och Julia annars vet jag inte vad jag gjort.
Så runt 9 va vi 12 eller något i klassen.
På förmiddagen hade vi vanliga lektioner ! :o -.-
Först matte i en timme sedan rast i 10 minuter sedan so i en timme och rast i
10 minuter och sedan engelska i en timme och lunch i typ 40 minuter.
Efter det blev det att titta på film.
Ska skriva om den sen :)
Iallafall så åkte jag hem efter skolan ändå, åt , bytte om
och sedan vid 5 hämtade Terese och hennes syster mig :D
Så körde vi mot corpus , ja vi letade rättare sagt.
Gymmade i kanske en halvtimme , tränade bara knäna ;)
Så ska tillbaka på tisdag och torsdag nästa vecka , vill hinna med en
tur till simhallen och träna , men vet inte om jag hinner eller får.
Är hemma idag , har min vecka ( ;p ) så jag har inte kunnat sova
inatt, är dö trött :o
Och har förbannat ont i magen , ryggen och höften (inte sen jag gymmade)
Ska gå och lägga mig och sova lite , sedan titta på film och plugga.
Så vi hörs senare :D
Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0