Först inlägget

Hejhej :)
Vet inte riktigt vad jag skall skriva här, lite svårt att komma igång i början men jag har
lite idéer som jag tror skall bli bra.
Jag kommer skriva ganska mycket om mina hästar Moni-bell (Bella) och Rosita (Rullan)
eftersom dem är en stor del av mitt liv och dem är i stor sätt anledningen till att jag
går upp på morgonen.
Men det skall inte få ta över hela bloggen heller.
Jag tittar också väldigt mycket på filmer och olika serier så här kommer det komma tips
och recensioner efter varje film m.m
Dem som känner mig vet att jag läser mycket och snabbt så här kommer också komma
massa tips på bra böcker och recensioner.
Också musik tips såklart ;)
Men också det vanligaste som hiss och diss, mycket foton eftersom jag äälskar att
ta ta kort och lite längre fram kanske en tävling lite då och då.
Men så klart det självklara - mitt liv som tonåring.
Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0