Ge mig sommar!!

Tänkte bara göra en lista på varför jag längtar till sommaren ;)
Saker jag ska göra:
  • Lygnevi! Festa som fan och bara ha det grymt skoj med massa folk!
  • Sommarstugan med kusinerna :)
  • Sommarstugan med kompisar<3
  • Sommarstugan med Lena, Malin, David, Alex :D
  • Sola och bli BRUN!
  • Bada
  • Åka till Skåne
  • Bo hos min kusin Hedvig nere i Anderstorp
  • Vara hos min kusin Julia Ofta
  • Träna och få bra kondition (och bli smal)
  • Rida, hela tiden!
  • Vara med Amanda i sommarstugan
  • Åka med Amanda till Varberg
Saker jag vill göra:
  • Lära Bella hoppa
  • Bygga upp Bellas muskler
  • Bygga upp Bellas kondition
  • Få Rullan i form (hon ska banta ;P )
  • Bygga om i stallet
  • Köpa/hyra en ponny som Malin kan rida på
  • Fixa hagarna
  • Träffa pop kollo gänget :D
Ja det var allt jag kunde komma på nu ;D
Nu ska jag upp och fixa och ta kort på Lena och Malin som dem kan visa
på deras blogg.

Så ses snart :)
Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0