Grattis Mamma!

Har ju inte skrivit om dagen idag , utan
bara om mina hästar ;)
Iallafall så är jag hemma och sjuk idag med,
men imorgon blir det skola igen :)
Mamma fyller år idag så vi har ätit tårta m.m
Mysigt <3
Pappa väckte oss alla 10 i 7 så gick vi upp och
sjöng för mamma. (så vackert sjöng vi *host*)
Sedan gick jag och pappa ut och tog ut hästarna
sedan skyndade jag mig in och la mig igen.
Mamma väckte mig inte fören 12 , var riktigt skönt
att få sova , behövde verkligen det.
Gick ut och pussade på hästarna och gav dem mat
runt 2 någon gång ,annars har jag bara suttit här vid datan ;)
På fredag efter skolan åker jag till min saknade kusin Julia på kalas ,
sover där till på söndag sedan ska jag träffa Sara en stund , får se
om vi tar en fika inne i Göteborg eller om hon kommer till mig eller
vad vi gör.
Men känner på mig att det kommer bli en Toppen helg .
Får ju träffa Julia , Linnea och Sara på samma helg , vilket
låter helt underbart :D <3
Funderar på att ladda upp några fina sommar och några fina
vinter bilder ...
Får se om det kommer några senare :)
Pussen<3
Tillsammans kan man klara allt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0