Hemma och sjuk...

Skulle skrivit igår men då jag mådde absolut piss
och det inte går att blogga från mobilen så fick det
vänta till idag...
Igår när jag kom hem la jag mig i sängen och tittade
på film med Lena , Malin och Ida.
Sedan låg jag kvar där.
La mig under täcket och vägrade röra mig , frös så
jäkla mycket så att jag skakade.
Hade hög feber, och skit ont i huvudet.
Har inte heller kunnat äta något , för har inte varit hungrig.
Mamma tvingade i mig varma mackor imorse (vid 13:00 )
Har inte orkat göra något alls , fryser och mår bara skit -.-
Får se om det blir skola imorgon, ska ju egentligen hem till
Amanda , men mår jag så här imorgon är jag nog hemma.
Nu ska jag äta lite glass , måste få mig någon sött
men är egentligen inte alls hungrig.
Titta på O.c och sedan sova :)
Pussen <3
Fick detta armband av Hedvig :)
Passar på att lägga upp en bild på ett armband jag fick
av min älskade och saknade kusin Hedvig :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0