Home alone

Japp, precis som rubriken säger så är jag ensam hemma.
Mamma, Ida och Alex åkte och handlade men jag orkade inte följa med ...
Funderar däremot på att smsa och be dem köpa någon choklad till mig (A)
En Tarragona hade inte suttit fel (Y)
Iallafall så ska jag titta på O.c en utav världens bästa serier
men som tyvärr har slutat sändas och produceras :(
Fast självklart så är Vampire diarie den absolut bästa :D (A)
Lite rolig fakta om O.c:
  • Jackson Rathbone (som spelar Jasper i Twilight serien) är med
Här är när han är med i O.c
  • Nikki Reed (som spelar Rosalie i Twilight) är med
Här när hon är med i O.c
  • Cam Gigandet (som spelar James som försöker döda Bella i Twilight) är med
Här när han är med i O.c
Men även:
  • Paul Wesley (som spelar den goda vampyren i Vampire Diaries) är med
Från vänster: Paul Wesley och sedan Benjamin Mckenzie som spelar huvudrollen i O.c
Och så en Fin bild på Vampire diaries gänget :)
Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0