I'm only me when I'm with you

Lyckades kanske inte så bra med listan på saker som jag
skulle göra idag xD
Har börjat städa i garderoben, och gick ut och tog kort med Malin när
hon kom hem från Wilma där hon varit på tjejkväll/filmkväll
med Wilma, Lena och Matilda.
Låter som dem hade roligt :D
Så gjorde två av två saker på listan (A)
Blir faktiskt lite "sur" på Bella , är hon tvungen att ställa
till problem hela tiden ? ;o -.-
Igår när jag gick ut och gav dem mat ramlade Bella ,
kan ju säga att jag fick PANIK.
Och hon kom inte upp först heller för att det var så halt :o
Så satte två trådar bara där hon halkade men var ju skit
halt i halva översta hagen, så när mamma kom hem så
hjälptes vi åt att stänga av den hala delen av hagen.
Men när pappa och jag går ut vid 22:00 igår kväll hör vi världens
smäll så vi bara sprang till hagen , trodde båda två att Bella hade
ramlat , men Nej .
Hon hade sprungit igenom tråden och förstört staketet -.-
Dumfia ^^ <3
Hon hade inga sår eller något så det var ju något positivt :D
Så imorse gick jag och pappa ut och tog ut hästarna , eller jag tog ut dem
själv som ni kanske läste i förra inlägget (A)
Och pappa fixade staketet.
upptäckte jag att Bella (den idioten) har trampat sönder golvet i hennes box ! :o
Så fick titta hovar extra noggrant , men dem var inte sönder (som tur va)
När jag och Malin sedan ska ge dem maten vid 15:00 någon gång
har hon två sår på frambenen -.-
Får väll börja med att ha benskydd på henne ute IGEN -.-
Nu ska jag hjälpa till att röja på bordet , ska snart äta tacos :D
Och chokladpudding till efterätt , hihi (Y) Jag Älskar Lördagar <3
Pussen<3


Kommentarer
Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Tävling på bloggen, vinn biobiljett!

sv; ja men verkligen! Helt underbar :)

2011-01-22 @ 18:33:07
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0