Jag saknar den tiden då jag var glad

Så nu har jag och Ida tittat klart på film ,
Ida tyckte Eclipse var toppen men tyckte att det var
ett dåligt slut ^^
Sitter och laddar upp alla (tar bort alla fula på mig) från
när jag var på Pop Kollo 2009.
Ska jag vara ärlig kan jag inte fatta att jag kunde vara så glad på den tiden:)
Har aldrig varit lycka glad och lycklig som då.
Och saknar den tiden något enormt , så nu tycker jag att den där jäkla
åter träffen ska komma snart ! :o :D
Så jag får träffa alla underbara människor igen :D <3
Menmen idag blir det inte att göra mer än att sitta vid datan ,
kanske titta på film och lite så.
Men eftersom jag är sjuk så får jag inte åka till Julia och Linnea i helgen :(
Får träffa dem nästa helg helt enkelt om det går för dem :) <3
Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0