Lördag

Är faktiskt riktigt ledsen och besviken över att jag inte har bloggat
på två dagar :o
Menmen , ibland hinner man bara inte.
Var inne på min bilddagbok för att titta hur länge sedan det var
Batman lämnade min sida ...
Och idag är det 4 månader , 2 veckor och 1 dag sedan min älskling
lämnade mig :(
Kan säga att tårar rinner längst kinden...
Saknar dig så förbannat mycket gubben! <3
Vet inte vad jag ska säga...
Det ända jag kan tänka på är alla dagar jag aldrig kommer få se dig
de dagar då jag hade kunnat vara med dig, och dem jävla idioterna som
gjorde så här mot dig och oss.
Att veta hur ont du måste haft gör om det nu är möjligt 1000 gånger
ondare i mig.
Den känslan jag har i bröstet och magen varje gång jag går ut till
stallet eller hagen kommer aldrig försvinna , bara förvandlas till
en dimma och en glömska och glädje över att Bella står där och
väntar på mig istället för dig.
Och det gör ont , kommer aldrig glömma dig , aldrig glömma
min kärlek eller din kärlek till mig.
Men jag är rädd att min kärlek till någon som inte kommer tas ifrån
mig eller någon som kommer finnas tills jag blir gammal kommer växa
och bli större än min kärlek till dig, Det vill jag inte ...
Jag vill att din kärlek ska vara störst nu och föralltid!
Hade inte tvekat i en sekund, hade gett upp mina drömmar,
min framtid , mitt liv för din skull <3







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0