Mysmys

Har kommit hem från fikan med Sara :)
Efter lite små missar och missförstånd så tog jag bussen
mot Göteborg runt 15:00 istället för 13:30.
Menmen det blev bra tillslut :D
Köpte en otroligt god morotsmuffins och en liten kopp
med varm chocklad , grädde , chokaldsås och två marshmallows i :DD
Var så gott , men, jag glömde ta kort , vi satt lixom och pratade så glömde
helt bort det :/ (A)
Innan jag gick ut till bussen gick jag , Malin och Lena upp till
ko hagen och åkte pulka xD Och herregud , va så jäkla roligt! MÅSTE göras om!! :D
Nu ska jag (egentligen plugga) titta på film :)
Antingen blir det American history x eller Step up :D
Den första har jag sett ... så tror det blir den andra filmen :D
Den verkar ju bra.
Hände en sak till på stan men jag orkar inte ta det här , har fortfarande panik efter vad som hände...
Vi hörs senare :)
Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0