Plugg och städ dag

Söndag idag , och är faktiskt inte deprimerad för att det är
måndag imorgon utan längtar faktiskt (A)
Imorgon ska vi sitta och planera och så inför på torsdag, ska bli roligt :)
Sedan runt 12 imorgon ska jag hem för hovslagare ska komma och sko
om Bella! :D Läängtar !
tisdag efterskolan blir det gymmet , woho :D
Sen på onsdag ska jag rida , torsdag är det visning i idrottsalen.
Fredag gymma eller rida och på fredag kväll eller lördag så ska
jag försöka komma iväg till Julia.
Blir nog att åka till Julia på lördag eftermiddag och på förmiddagen
att åka och shoppa med Mamma.
Behöver verkligen nya kläder, jeans och tröjor framförallt och sedan skor.
Veckan kommer gå fort känner jag på mig :)
Ska bara ha engelska prov, svenska prov och matte prov nästa vecka (?)
Så ska plugga på det idag.
Plus att jag ska försöka hinna städa i mitt och Malins rum , det behövs verkligen xD
Och jag och mamma har varit ute i stallet sedan klockan 10:00 och städat.
Blev klara runt 13:00 någon gång.
Blev riktigt bra och fint :)
Pussen<3
Jag i somras :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0