Shit vad ont det gjorde!

Hopp det va belöningen för att jag var duktig -.-
Ska fan aldrig borsta tänderna igen :o
Duktig som jag är så borstade jag tänderna i typ en kvart
kanske till och med mer , och några gånger innan och
när jag typ har ätit och sådant så har det knäckt till i min käke
på höger sida.
Men har aldrig varit med om något sådant här!
Käken fastnade så kunde inte röra den så var tvungen att gå till pappa
så han fick "hjälpa" mig.
Satt fast med käken i typ 2 minuter , vilket var för länge -.-
Jäklar vad ont det gjorde , gör faktiskt fortfarande ont.
Ska ju till tandläkaren i morgon igen , så får prata med dem om det.
För kan allvarligt talat knappt borsta tänderna och äta ordentligt.
Nu ska jag sova , sov gott<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0