Te Amo

Uppdaterade inte så jätte mycket igår men...
Äh igår va igår nu satsar jag på idag ;)
Har varit ute och tagit ut hästarna (själv (A))
*stolt min*
Ja jag har gjort det innan , men då var hästarna i översta
hagen så då var det Mycket lättare än nu när dem är i
understa.
Men det gick kanon :)
Och man blir så pigg av att gå ut det första man gör på dagen,
så tummen upp för det (Y)
Snart kommer nästa Skönhetstips och ska även
slänga in en Hiss och Diss innan dagen är slut.
Dagen ska spenderas så här:
  • Plugga
  • Fixa en hemsida
  • Städa och fixa i min och Malins ingång garderob :D
  • Möjligen ut och ta kort lite :)
Hoppas eran lördag blir Toppen :D
Vi hörs senare.
Pussen<3

Kommer lite bilder från i torsdags :)













Kommentarer
Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Tävling på bloggen, vinn biobiljett!

sv; a det gjorde han =D

2011-01-22 @ 13:16:03
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0