Till Lena

Eftersom Lena (min fru) inte har blogg så svarar
jag henne så här: Lena du är så sööt så xD
Och nej jag tänker inte lägga upp den ;P bara den
när malin åker pulka.
Btw Malin min syster har också blogg , klicka in Här för
att komma till den och tänkt på att hon är Precis ny så hon har
inte fattat allt än (har inte jag heller för den delen)
Nu har jag pluggat svenska och spanska och fattar la något sådär ...
Ska skriva några inlägg till imorgon så ni har att läsa även om jag
är i skolan och sedan ska åka och gymma (A)
Får ta och skynda mig , behöver sova snart! ;)
Pussen<3


Kommentarer
lena<3

Hahah, vad bra jag tkr vi ska ha den fina filmen själva !;)

Men lägg upp alla när vi åker pulka !

Du är den sötaste !:)<3

2011-01-25 @ 10:32:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0