Trött och på väg att bli sjuk

Hejhej :)
Mamma väckte mig runt 11 då jag hade legat
uppe i min säng och haft panik och undrar
varför Pappa inte hade väckt mig så vi
skulle gå ut till hästarna.
Men Mamma hade gjort mig en tjänst och
gått ut åt mig vilket jag tyckte var enormt skönt.
Satt nere i vardagsrummet en stund och gick sedan
upp och la mig igen.
Skulle egentligen åkt till Amanda men känner mig inte
bra eller så pigg.
Så därför somnade jag om och har nu precis varit ute
och gett hästarna mat.
Lyckades alltså sova 3 timmar extra utan att någon trodde
att jag sov ;P
Ska försöka lägga in några bilder här, en på mig, några på
hästarna och skriva om dem och en finfin på min kusin som
var här igår :)
Hörs snart :)
Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0