Vill träna!...

Asså vet inte vad det är för fel på mig men jag Vill träna,
är riktigt sugen på att åka och gymma eller åka och simma...
Hade varit sjukt skönt att träna av sig all jul mat/godis och all energi
så jag kan sova på nätterna -.-
Kan verkligen inte sova, går och lägger mig tidigt men somnar
ändå inte fören 24:30 typ , och sedan på morgonen är jag inte trött
utan det är inte fören sedan på lektionerna jag nästan somnar (a)
Råkade nästan somna på No:n när vi tittade på film , ha ha vad
duktig jag är ... Inte.
Får se om jag inte kan åka och träna i veckan :D
Pussen<3


Kommentarer
neea<3

haha omg samma här fast jag får ju inte gymma men jag vill verkligen åka och simma eller ut och springa. få bort alla extra kilon från julen :O<3

2011-01-12 @ 18:15:38
URL: http://neeafalk.blogg.se/
neea<3

sv. det funkar efter ett tag med silver schampoo köp bara ett bra märke så fat det hjälper inte efter en tvätt helt och hållet man kanske måste tvätta några gånger mitt hår är inte helt okej än men jag håller på duschar med schampot varje dag och det blir bättre och bättre för samma dag



vi snackar om slingor va?

jag tycker faktiskt blonda slingor fast som sagt inte jätteblonda utan lite mörkblonda!:D<3



va bra fixa du det :P<3

2011-01-12 @ 18:24:39
URL: http://neeafalk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0