Dagens 21/07-11

Modell: Jag och Bella
Fotograf: Anders Palmgren
Kamera: Nikon D40




Skulle ju som sagt ut och gå med Bellan idag :)
Duggade lite men tog på Bella regntäcket och mig en
jacka och så gick vi.

Gick ut på vägen för att träna, eftersom hon är rädd för fordon.
Allt gick jätte bra, hon brydde sig inte om bilarna alls och gick med
huvudet i marken (haha överdriver lite), men hon var inte spänd
eller på helspänn.

Efter ca 1km är det en "gård" med får, kossor och 4 (men två unghästar som
inte alltid är hemma utan på träningsläger) hästar.
Hästarn går precis vid vägen och Bella brunstar så shit vad jag önskar att jag vände
innan..
Bella blev galen, började galoppera där på stilla stående och ville till dem 3 hästarna.

Jag kunde otroligt nog hålla henne och fick henne att gå över vägen och så börjde vi gå hem.
Efter det var hon förströd.
Allt det lugna var borta och hon regerade på minsta lilla.
När det bara va en bit kvar var hon hyffsat lugn, dock hade hon listat ut hur hon skulle kunna
få tag på gräset i vägkanten -.-
Höjde huvudet så mycket som möjligt, travade på ca 2 steg innan hon sedn bilxt snabbt
"kastade" ner huvudet i gräset ;P

När hon kom hem fick hon gå i sin lilla hage utanför huset :)


Hade det inte ÖS regnat när jag kom hem från Tres hade jag gått med Rullan en bit också...

Pussen<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0