En ny vecka

Hej och förlåt för dålig uppdatering! Men har lixom helt fullt upp, i lördags var det släktträff, riktigt mysigt och roligt :) Jag och Malin sov kvar till söndagen och vi dampade loss , helt seriöst. Söndagen spenderades framför tv:n, jag och Malin åkte hem vid 6, hemma vid 8 och då blev det kortspel med syskonen. Vid 9 hämtade Jenny mig, så åkte vi till härsjön och träffade även Terese där :D Riktig roligt kväll och har saknat dem härliga brudarna, kom iallafall inte hem fören 1 och då tittade jag , Malin och Lena på ett halv pretty little liars innan jag och Malin halv sov. Idag får vi se vad som händer... Har inget inplanerat, har tänkt rida en sväng men det tar ju inte hela dagen ;) :) I vilket fall så hörs vi senare :) Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0