Här är jag

Hej på er! :)

Förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket
det senaste men har mina ursäkter ;)

Igår satt jag i bilen hela dagen, när jag
kom hem grillade vi med Mormor och Morfar sedan
när jag ätit upp joggade jag till Jenny som fyllde år igår! :D ♥
Åt tårta där , pratade och sedan joggade jag hem, blev en kväll
framför tv:n och datan, alltså bara en slapp kväll ;)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, börja fixa och sedan ikväll
åker jag till mina kusiner (Hedvig) för i morgon är det släkt träff :D
Roligt att träffa alla! :D ♥

Men vi hörs senare, har dock inte tömt kameran men eftersom den ska
med ikväll så kommer bilder antagligen i morgon!

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0