Höökskatalogen ?

Eftersom alla häst intresserade vi det här laget
har fått en hööks katalog eller tittat på nätet
så tänkte jag fråga vad ni tyckte om den?

Själv så tyckte jag den var bra.

Framsidan var snygg och annorlunda, enligt mig.
Ryttarsakerna hade ett tema och hittade faktiskt saker
som jag skulle vilja ha (Brukar jag inte göra)

Hästsakerna var nog det bästa, hittade massa som jag ville
ha och det mesta var snyggt.
Lite färger gillas alltid :)
Älskade Bolt kollektionen, framförallt schabraken.
Men allt föll mig i smaken.
Gillade att dem hade lagt alla Gold Medal produkterna brevid varanda
så man kunde sitta och jämföra :)
Samma sak med Showmaster produkterna.
Så Hiss eller Diss ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0