Invisible

Bloggade aldrig igår men har gjort massa
annat så har inte hunnit (A)

Gick till Jenny vid 18 så träffade henne och
Terese, fixade och planerade inför Lygnevi ;)

Åkte sedan till Härsjön och badade och hade det
roligt (Som vanligt)
Va på ovanligt bra humör faktiskt ;P

Kom hem vid 9 kanske ?
Äh vet inte, men ovanligt tidigt iallafall.
Tittade på tv men hade otroligt tråkigt så jag och
Alex gick ut och gick, eller a jag tog Rullan och Alex
cyklade :)

Rullan var galen och så Otroligt söt! ♥
I början skulle hon snurra runt och gjorde allt för att få äta
det lilla gräs som fanns i diket , haha ;)
Men på vägen hem så var hon duktig och gick fint brevid mig,
travade en bit också. Vilket hon gillade :)

Eftersom det var första gången vi lämnade Bella kvar själv i hagen
gick vi inte så långt, i början var Bella galen och sprang runt och gnäggade
men sedan lugnade hon ner sig och gick och åt.
Så kan säga att det gick toppen :)

Var även med Mamma i Kinna och handlade under dagen.
Tog bussen in och shoppade lite till mig och sedan handlade vi mat :)

Kommer upp kort på det jag köpte sen (Y)

Idag ska vi fortsätta i huset och fixa och dona, efter det ska jag ut och gå
med Bella, och ikväll ska jag gå med Rullan.
Får ta Rullan när det kommer som minst bilar medans Bella behöver träna
på det.

Hörs,Pussen<3
Gammal bild på Rullan :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0