Sena spontana kvällar med bästa brudarna

Sorry att jag inte bloggade igår, vaknade ganska sent, red sedan ut en skogs tur i ca tre timmar (skriver om det sen när jag kan använda datan) efter det duschade jag, åt lite, sedan kom Jenny och så åkte vi vidare till härsjön och badade med Erika, Johan och Terese. Vi åkte sedan hem till vreesan men utan Erika och Johan och hade det otroligt roligt! Kom hem vid ca 2 då blev det att fixa tacos med Malin som var den ända som var vaken och sedan blev det att dejta kudden. Iallafall så Älskar jag dem här sena spontana bad/film kvällarna med dem bästa brudarna, har alltid så himla roligt! <3 Idag får vi se vad som händer, förhoppningsvis bad men Jenny och Terese ;D Hörs senare! Pussen<3


Kommentarer
vreesan ;)

Tack för att du Är med på dom spontana bada kvällarna :D vi älskar diig Emma :D <3<3

2011-07-06 @ 13:42:20
URL: http://vreesan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0