Som om ingenting

Efter promenaden så åt jag lite, bytte om och sedan hämtade
Jenny mig :)
Åkte till Terese, pratade och satt framför datan och sedan
kom Erika som Cyklat till henne (!)

Åkte ner till Härsjön för att bada, men slutade med att bara
jag och Terese badade för dem andra två mesarna tyckte
det var kallt ;)

Så regnade lite men sedan när vi tog på oss kläderna började
det ÖS regna -.-
Fick åka hem i bikini över del och så bara en tunn tunn jacka, jogging's
och så ett par vattenfyllda tygskor (Y)

När jag kom hem gick jag ut med Spyker eftersom jag var den ända som
redan var blöt ;P
Gav sedan katterna mat och efter det gick jag in för att värma mig.

Nu är jag otroligt förkyld så imorgon blir det inget bad för min del.

Hörs senare, nu ska jag se klart CM :D

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0