Tråkigt


Var: Kivik
Fotograf: Emma Palmgren (Jag)
Kamera: Nikon D40

Hej på er :)

Jag sitter här och har tråkigt, har varit ute och fixat
Bella och gått ut med Becky (kusins hund)

Funderar på att lägga mig i sängen och titta på film
är trött och sjuk...

Haha, iallafall, igår så gick ju jag till Jenny och sedan kom Terese,
vi hade det trevligt som vanligt och fixade inför fredagen (lygnevi)
Jag var ju så duktig och glömde kjolen som Jenny skulle testa
så jag och Terese skulle ta hennes moppe och åka och hämta den
men självklart så startade den inte , så jag och Terese
hoppade på varsin cykel och Cyklade hem till mig xD

Äh nu ska jag titta på film, hörs senare!

Pussen<3


Kommentarer
Jennyyyy :D

Växla emma, Växla emma! HAHAHAHA! ;) Det var så jävla kul! ;) <3

2011-07-26 @ 18:36:37
Emma

hahaahah xD det var så himla roligt xD <3

2011-07-26 @ 18:41:19
URL: http://emmapaalmgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0