Upptagen

Hinner egentligen inte blogga men får helt enkelt
skynda mig (A)

Vi håller på och fixar i vardagsrummet, har hittat mycket
roligt, ska sedan tapetsera om i hallen , köpa vit färg
och måla om i vardagsrummet, Kommer bli kanon!

Jag och mamma ska flytta upp böcker och ställa det i mitt rum
sedan efter det ska vi flytta upp skrivbordet... Eller a pappa och Alex ;P

Sedan ska Jag, Malin, Lena och Wilma göra om kläder, klippa av jeans
och klippa i tröjjor m.m
Ska försöka ta kort på det mesta så ni får se :)

Pussen<3


Bild på mig och Spyker från släktträffen :)


Kommentarer
Emilia J

gud va fin fläta :D

saknar dig, vi får träffas snart så du kan få tillbaka din film också ;P

<33

2011-07-22 @ 13:44:50
Emma

SV: Tack :D

Saknar dig med, haha ja det tycker jag :P <33

2011-07-22 @ 13:49:21
URL: http://emmapaalmgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0