Yes I said it

Hoppas eran dag har varit toppen för det har min :)
Var ute en stund med Malin och Ida, skulle ta kort på
Malin men kameran slutade fungera -.- så tog några kort
med mobilen men mer blev det inte.
Istället pratade vi med kossorna som går i hagen nu,
sprang och hoppade med Spyker :)

Så blev ganska okej ändå ;P

Imorgon (eller a idag) ska/vill jag åka och handla, köpa saker
till Bella och köpa hårfärg till mig (A)
Sedan bara packa, fixa mig inför helgen.

Vi vet dock inte om vi är där hela helgen eller bara där över fredagen,
själv hoppas jag på hela helgen, men klart det inte är roligt om det är
dåligt väder...
Hm jadu, menmen.

Hörs senare.

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0