Yes

Förlåt för att jag inte bloggat, har bara kommit upp bilder och dem räknas inte ;) Har mina orsaker till varför dagen och gårdags kvällen var blogg fria , men dem ska vi inte prata om här. Dagen eller a gårdagen egentligen eftersom jag skriver detta klockan halv 2 på natten :p Spenderades med att göra en hage till Bella, släppa henne där, hålla koll på henne, spela Uno, äta , och sedan åka till härsjön med Terese, Jenny, Linda , Catrin och Jekka och grilla korv och bada, spana på killar han det också med x) Hade en toppen kväll och det var skönt att träffa brudarna igen , flera år sedan sist känns det som (va i söndags egentligen) Nu ska jag sova, kommer komma upp mer bilder från Kivik även bilder på smycken som jag hittade i mitt smyckes skrin som jag inte öppnat på åratal m.m under dagen, så fort jag vaknat alltså . Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0