18:11

Idag åkte vi (9:or) på lilla Os ;)
Gick faktiskt riktigt bra!

Jag, Erika, Matilda och Amanda gick
tipspromenad och vi vann!! (Y)
Tror vi fick alla rätt och då kan jag ju säga
att vi var såå mycket bättre än bäst!

Vi kom desutom 3:a, eller tvåa beroende på hur
man ser det.
Ängskolan var uppdelad i två grupper och ena gruppen
kom 1:a medans andra gruppen kom 2:a.
Vi kom 3:a men eftersom vi egentligen tävlade
mot skolorna så kom vi tvåa ;P

Har fått världens Fulaste bränna efter alla timmar ute idag :(
En vecka kvar till balen så HOPPAS
att jag hinner få en ny bränna över, annars blir det pinsamt -.-

Iallafall så när jag kom hem la jag mig och solade i 1 och en halv timme.

Efter det hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här :)

Pussen<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0