Bilder från skolavslutningen

Alex, Malin och jag
Från vänster: Jenny, Julia,Fanny, Johanna, Jonatan, Jag, Terese, Erika och Amalie.
Erika
Emilia spelar gitarr, Amalie sjunger
Johanna sjunger och spelar piano
Jonatan på gitarr och Fanny som sjunger
Våran teater. Från vänster: Jenny, jag, Erika, Emilia och Terese
Jenny som Erik (no lärare) , Jag som Karin (spanska lärare) Terese som Gustav (musik lärare)
Vi sjunger en låt till lärarna. Erika sitter ner, jag, terese, julia och jenny.
Jonatan som sitter ner, spelar gitarr, munspel och sjunger! (Y)
Emilia som spelar piano och sjunger denna låten:
Alla som var med och hjälpte till.
Erika ska krama Lars.

Fotograf: Anders Palmgren
Kamera: Nikon D40

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0