Dagens 14/06-11

Bestämde mig redan igår att jag skulle rida idag,
försökte få med mig Lena och Malin så att dem cyklar
med, för jag Hatar att rida själv!
Men dem vägrade, hade att det var för dåligt väder som
ursäkt och massa andra fjantiga.

Blev så sur att ingen kan ställa upp och bara cykla med
en sväng, så tog på mig hämtade Bella, sa hejdå till
pappa och Alex och red sedan iväg.

Red upp i skogen, red där på grus vägen, blev mycket
öppna och sluta och försökte mjuka upp henne.

Gick riktigt bra! (Y)

Låg en stock snett över vägen, hon fjollade och tyckte det
var Väldigt läskigt men vände huvudet och tittade på mig,
jag smackade på henne och sedan gick hon förbi den.

Tränade på skritt-trav trav-skritt övergångar och hon blir bara
bättre och bättre! :D

Hon var väldigt pigg och töntig men allt gick Toppen! (Y)

Är riktigt stolt över både mig själv och Bella, första gången jag rider
ut med henne själv :)

Pussen<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0