Grattis morfar!

Dagen har varit kanon hitills , vet att uppdateringen inte varit den bästa men här är jag ;) Idag har vi åkt till havet, jag och Julia låg och solade i ca 2 timmar undertiden som dem andra gick en sväng för att titta på utsikten. Badade en liten snabbis och det var väldigt skönt! :D Sedan var vi och åt, blev räkmacka idag med och denna var faktiskt godare än den igår men eftersom han snygga hade gjort den som jag åt i går så va ju den självklart godare ;) Var och tittade på ett musteri och köpte även med mig lite saker till mamma och pappa (a) Nu sitter vi hemma och slappar, alla är slut körda efter dagen i solen. Vid 6 så ska vi till en resturang eftersom morfar (som också är med) fyller 80år iår :D <3 <3 Ska snart börja fixa mig lite , byta om och ta på mig lite mascara i allafall (y) Pussen, hörs sen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0