If Today Was Your Last Day

Hejhopp, vet att uppdateringen har blivit kass
dem här dagarna (A)
Men ska försöka skärpa mig lite iallafall.

Idag ska jag börja fixa mig inför imorgon eller
a jag ska duscha, rakabenen och börja planera vad
jag ska ha med mig och äta.

Imorgon är det midsommarafton och då ska jag till
Erika med massa härligt folk, grilla, mys och ha det bäst!

På lördag tar jag antingen bussen eller så kör pappa mig
till min kusin Julia som bor utanför Gbg, är hos henne till på
måndag då vi åker vidare till Kivik.
Och kommer inte hem förens på torsdag, kommer ju självklart
blogga från mobilen men ska fixa några tidsinställda med bilder m.m

Nu ska jag titta på ett avsitt med Pretty little liars :D ♥

Pussen<3


Kommentarer
Tres

gött att du kommer!!! :D:D <3<3

2011-06-23 @ 15:11:33
URL: http://vreesan.blogg.se/
En annan emma

Hej! Hur gör du med hästen/hästarna när du ska bort? Hur ofta rider du? ( verkar inte som så ofta eftersom du alldrig skriver om de) // En annan Emma :p

2011-06-23 @ 16:44:17
Neea

Hon bor i gbg :D <3



kram

2011-06-24 @ 00:00:00
URL: http://neeafalk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0