lista...

- I år har du:

Lärt känna en ny vän: Ja :)
Fått ditt hjärta krossat: hm.. a
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, några underbara tjejor
Fått reda på att någon pratat om dig: ja
Kysst en kompis: hm... beror på hur man ser det... men nja

- Blandat:

Vill du ändra ditt namn: Nej Emma är helt okej :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Amanda sov över hos mig och hon var med på mitt kalas.
Vad gjorde du runt midnatt: tittade på Criminal minds
En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: ...
Vad gör dig irriterad: haha, rätt mycket.. men skit snack, falska vänner, folk som ljuger, ja ni fattar
Långt eller kort: va?
Vad gillar du hos dig själv: vet inte...

- Din första:
Operation: När jag var ca 4 år, opererade mitt lillfinger
Piercing: öron, och näsan
Tatuering: har ingen
Bästa vän: Jenny gunnarsson
Sport: ridning
Husdjur: katter
Vaccination: inte en blekaste
Alkohol: Cider
- Vad är viktigast med motsatta könet:
Läppar eller ögon: hm .. ögonen
Kramar eller pussar: båda, helt klart
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: båda
Tatueringar eller piercingar: tatuering


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0