Måndag

Hej hopp :)

Sorry för den dåliga uppdateingen igår men hade
bara inte ork, lust och tid att blogga (A)

Vi har då spenderat ca halva våran tid framför tv eller datan.
Vi har tittat på filmer, The blind side (som jag skrev innan) två gånger
sedan How to be med Robert Pattinson och sedan Miss March två gånger.
Har också tittat på Criminal minds, gått igenom alla dem som låter bra där
Dr.Reid, eller Spencer som han heter har varit viktig.
Spencer i mitt hjärta ♥♥♥

Vi har också suttit och turats om med datan nu det senaste då vi har
startat ett roll tillsammans, hon skiver - loggar ut - jag loggar in - svarar.
Toppen (Y)

Om en stund kommer Tomas och Nina och hämtar Hedvig pedvig "/ ♥

På lördag åker jag till Julia (min andra kusin) och sedan på måndag åker
jag med henne och hennes mamma och pappa och mormor och morfar till Kivik och
kommer hem på torsdagen :D kommer bli toppen!

Men vi hörs senare!
Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0