Min helg

Min helg har varit toppen :)

I lördags var det Lygnevi, BÄSTA
lygnevi helt klart!
Hade det Jätte roligt med massa grymt
folk! (Y)

Igår var jag och badade och hade det
kanon.

Idag har jag sovit, handlar och fixat en ny hage
till Bellan.

Något negativt med den här helgen är väll att
mina saker är hos terese eller hos Jenny ;)
Mitt smink och min mobil laddare är hos Terese
och min badhanduk är hos Jenny :P

OCH min mobil är Död :( Har 3% batteri kvar och får
min laddare imorgon i skolan ;( Tipp topp! (Y)

Vill åka och bada en snabbis men får se om jag får med
mig någon mer som vill ;P

Pussen<3


Kommentarer
TRES

JAG VILL BADA!!!!!!

2011-06-06 @ 19:26:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0