På väg

Hej allt folk! :D Dagarna hos Julia har varit BÄST! Träffat massa härligt och roligt folk så har helt enkelt haft det hur roligt som hälst :D Vi har spenderat våra dagar ute med folk, i stan, framför tv:n med en bra film och bara pratat. Dem säger massa roliga ord här som jag aldrig hört hemma i Sätila ;) som tvär framför varje ord , tvär snygg, tvär sur , jag menar vem säger så? ;) :p Nu sitter vi i vilket fall i bilen på väg till Kivik och tydligen är det underbar väder där nere, på onsdag skulle det bli mellan 25 och 30 grader. Men vi hörs så fort jag har något att skriva om ;P Pussen<3


Kommentarer
Din Olivia! <3

Hej sötaste, underbaraste Emma! Saknar dig till tusen! Tycker att du snart kan va på väg te Åmål oxå ;) haha, men ärligt så skulle de va sjukt kul om du kom nån gång i juli/augusti :D vi får höras av, vet inte om du har ändrat nummer till telefonen? För jag försökte ringa dig och har sms:at dig, men du har inte svarat :/ puss din Olivia <3

2011-06-27 @ 12:26:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0