Regn efter en sådan fin dag

God morgon :) Snart beger jag (och Malin om hon bara kunde vakna)ut i ös regnet, hade planerat att gå upp runt halv 8 och sedan mata Bella , gå ut med Spyker, efter det gå ut och jogga och efter det baka men vädret är inte helt på vår sida -.- Bella har som tur var täcke men funderar på att ta in henne ändå så hon får torka och äta ifred... Vi får se hur jag gör ;) Annars då? Jo idag ska jag duscha, baka tårta antagligen, och vid tre hämta upp min kusin i Borås som åkt tåg från Anderstorp För att träffa mig :D <3 Hörs sen, pussen<3


Kommentarer
Malin

Vadå om jag bara kunde vakna !?

Jag vaknade ju före dig !

2011-06-17 @ 11:01:45
URL: http://maalindenbaasta.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0