See you soon

Nu har jag nästan packat klart, mamma och pappa
kom precis hem så vi ska bara slå in en present och
sedan åker vi mot Julias håll :D

Ska vara hos henne till på måndag då vi åker med
hennes familj och mormor och morfar till Kivik :)

Idag ska vi träffa 3 utav hennes kompisar var av en är
Linnea :D ♥ Som jag träffat en gång innan, ska bli riktigt roligt
att träffa henne och dem andra så klart ;) :)

Uppdateringen kommer antingen bli sämre eller bättre,
sämre för att jag kanske inte kommer ha tid och bättre för att
det kommer hända mer saker vilket gör det lättare att skriva :)
Men ska försöka skriva så ofta jag kan så ni har något att läsa.
Ska även be Malin skriva åt mig någon gång iallafall (Y)

Pussen<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0