Ber än en gång om ursäkt!

Vet att jag suger på att uppdatera ;(
Eller jag uppdaterar men bara om varje dag saken ;)
Så ska titta runt och hitta lite roligt att blogga om
vet att jag säger det varje gång men nu ska jag göra det!

Hade ju So och No prov idag och det kändes som om det gick bra (Y)

Hade alltså första lektionen So prov sedan 5 minuters rast och sedan No prov -.-
Suck... Är bara lite trött nu :(


Iallafall så ska jag ladda upp bilder från England nu på fb och sedan ska jag
baka (tror jag) och efter det laga mat och sedan Ska jag äta någon god
efterrätt, det har jag förtjänat (A)

Pussen<3
Skolan i England


Kommentarer
Sätilaryttaren Emma

sv: vad roligt! Lycka till :)

2011-03-24 @ 17:00:22
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0